ناتوانم .کاششششش دیروز تو هواپیما منم بودم چرا تو شهر ما اتفاقی نمیکنه که فقط من بمیرم بقیه بمانند.من میخواهم مرگ رو .چرا بقیه هی میمیرن پس کی نوبت من میشه خدا بشنو صدام و نمیخوام خودمو .من میخواهم نباشم تماااااام.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11
دوست دارم کوله بارم را جمع بکنم و به جاهایی که نشناخته ام بروم و دور از همه سرم را بپوشانم بخوابم به خواب عمیقی که با هیچ صدایی بیدار نشوم .نویسنده خودم.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 7:11